Toimitus- ja käyttöehdot

Seuraavia ehtoja sovelletaan Kauneushoitola Tunteen ja sen asiakkaiden välisessä Internetin välityksellä tapahtuvassa kaupassa.

1. YLEISET EHDOT
Kauneushoitola Tunteen verkkokauppa on Kauneushoitola Tunteen (Y: 2241733-3) ylläpitämä markkinapaikka. Kauneushoitola Tunne myy tuotteita ja palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Sitova kauppasopimus astuu voimaan tilauksen kirjauduttua Kauneushoitola Tunteen järjestelmään. Näitä sopimusehtoja sovelletaan ainoastaan Kauneushoitola Tunteen ja sen asiakkaiden välisessä verkkokauppasuhteessa. Asiakas sitoutuu kulloisenkin tilauksen yhteydessä noudattamaan tilauksen aikaan voimassa olevia sopimus- ja toimitusehtoja. Kuluttajakaupassa noudatetaan voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä.

2. REKISTERÖITYMINEN
2.1 Jotta Kauneushoitola Tunne voi noudattaa sopimusehtojen mukaisia velvoitteitaan, tulee asiakkaan tilauksen yhteydessä ilmoittaa oma nimensä, sähköpostiosoitteensa, puhelinnumeronsa ja osoitteensa. Asiakas vastaa tietojen oikeellisuudesta. Asiakastiedot ovat luottamuksellisia.
2.2. Asiakkaalla on henkilötietolain mukainen oikeus tarkistaa rekisterissä olevat tietonsa. Rekisterin tarkoitus on asiakas- ja kauppasuhteen ylläpito ja kehitys. Rekisterin sisältämät tiedot ovat nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Asiakasrekisteristä vastaa Kauneushoitola Tunne, yhteyshenkilö Jenni Koskinen info@kauneushoitolatunne.fi. Kauneushoitola Tunne ei luovuta asiakastietoja eteenpäin muille tahoille. Lisää asiakastietojen käytöstä tietosuojaselosteessa.

3. HINNAT JA TOIMITUSTAVAT
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen toimittaminen edellyttää, että asiakas on ilmoittanut sähköpostiosoitteensa virheettömästi tilauksen yhteydessä.
3.1 Hinta sisältää toimituskulut sekä kulloinkin voimassa olevan arvonlisäverolain mukaisen arvonlisäveron määrän. Hinnat ja postimaksut määräytyvät tilaushetken mukaan. Kauneushoitola Tunne pidättää oikeuden teknisistä syistä virheellisesti kirjattujen hintojen korjaamiseen. Mikäli korjaus koskee tehtyä tilausta, ei tilausta käsitellä ennen korjatun tilauksen vahvistamista asiakkaalla.
3.2 Toimitamme tuotepaketit tilauksen yhteydessä valitun toimitustavan mukaiseen toimipisteeseen. Kauneushoitola Tunne toimittaa tuotteita vain Suomessa ja kaikki toimitukset tapahtuvat Postin välityksellä. Tilauksen kokonaishinnassa ilmoitetaan valitun toimitustavan mukaiset toimituskulut:
Nouto Kauneushoitola Tunteesta: 0€ (noudolle sovittava aika)
Postitus (Smart Post pakettiautomaattiin tai postiin): 6,90€ (Yli 75€ arvoiset tilaukset 0€)

4. MAKSUEHDOT
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa Klarna -maksupalvelulla tai ennakkolaskulla. Verkkopankkimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Klarnan välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Klarna on myös maksun saaja. Klarnan maksuehdot tulevat näkyviin Klarnan omalla maksulomakkeella.
4.2 Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Klarna yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

5. TILAUS JA PALAUTUS
5.1 Tilausten käsittely
Tilaukset lähtee varastoltamme 1-2 arkipäivän kuluessa. Kuljetusaika Postin palveluilla kotimaan liikenteessä on yleensä 1-3 arkipäivää. Jos tuote on tilapäisesti lopussa tai toimitusaika jostain muusta syystä pitenee, ilmoitamme asiasta viipymättä. Kauneushoitola Tunne ei vastaa mahdollisista kuljetusliikkeiden toimitusvaikeuksista. Tiedustelut tilauksista, palautuksista, toimituksista ja laskutuksesta tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseen info@kauneushoitolatunne.fi. Huomioithan että Pakettiautomaatit ja Postin palvelupisteet säilyttävät tilauksesi 7 päivää saapumisilmoituksesta. Noutamattomasta paketista, jonka toimituspalvelu palauttaa Kauneushoitola Tunteeseen perimme 20 euron käsittelykulut.
5.2 Peruutusoikeus
Voit peruuttaa tilauksen lähettämällä meille sähköpostilla tiedot peruutettavasta tilauksesta osoitteeseen info@kauneushoitolatunne.fi. Peruutusilmoituksessa tulee olla tilausnumero ja tilaajan tiedot.
Lähettämällä peruutusilmoituksen ennen kuin tilaus on lähetetty Kauneushoitola Tunteesta, ei asiakkaalle koidu kuluja peruuttamisesta. Jos tilaus on ehditty jo lähettää, maksaa asiakas paketin palautuskustannukset. Jos kyseessä on viallinen tuote tai muu Kauneushoitola Tunteen virheestä johtuva palautus, tulee asiakkaan reklamoida tuotteesta ks. kohta 6. Reklamaatio.
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin kaupan peruutus. Noutamattomasta paketista, jonka toimituspalvelu palauttaa myyjälle, perimme 20 euron käsittelykulut.
5.3 Palautusoikeus
Asiakkaalla on käyttämättömille myyntikelpoisille tuotteille 14 vuorokauden palautus- ja vaihto-oikeus. Palautettavien tuotteiden on oltava avaamattomia ja palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä, myyntikunnossa olevassa pakkauksessaan. Jos tuote on avattu, raukeaa palautusoikeus. Asiakkaan tulee olla palautuksesta yhteydessä sähköpostitse asiakaspalveluun info@kauneushoitolatunne.fi ennen tuotteen palauttamista. HUOM! Asiakas maksaa itse palautuksesta/vaihdosta aiheutuneet lähetyskulut. Jos kyseessä on viallinen tuote tai muu myyjän virheestä johtuva palautus/vaihto, tulee asiakkaan reklamoida tuotteesta ks. kohta

6. REKLAMAATIO
Palautetun tuotteen arvo hyvitetään kun tuote on saapunut myyntipaikkaan.
Palautuksessa tulee käyttää mielellään alkuperäispakkausta, jossa tuotteet saapuivat. Palautusasiakirjojen ja postin/kuljetusliikkeen kuittikopion sekä seurantanumeron säilyttäminen on asiakkaan vastuulla.
Palautusosoite:
Kauneushoitola Tunne
Laukaantie 15
41340 Laukaa
0406354003

Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote tai tuote on virheellinen tai kuljetuksessa vahingoittunut, tulee asiakkaan ilmoittaa ensi tilassa virheestä myyjälle sähköpostitse osoitteeseen info@kauneushoitolatunne.fi. Tavaran virhe korvataan pääsääntöisesti toimittamalla vanhan tilalle uusi virheetön tuote. Jos tämä ei ole mahdollista, voi kysymyksen tulla hinnan alennus tai kaupan purku. Mikäli kyseessä on viallisesta tuotteesta tai muu Kauneushoitola Tunteen virheestä johtuva palautus/vaihto, ei asiakkaalle koidu toimenpiteestä ylimääräisiä kuluja.

7. YLIVOIMAINEN ESTE (Force majeure)
Kauneushoitola Tunne ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Kauneushoitola Tunteen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- ja tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen tai energian jakelun häiriintymisestä, työselkkauksesta tai muusta vastaavasta Kauneushoitola Tunteen tai sen hankkijoiden toimintaa vaikeuttavasta tai toiminnan estävästä tekijästä johtuen.

8. RIITOJEN RATKAISU
Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.
Nämä ehdot ovat voimassa 13.4.2022 alkaen.